Адаптація дроселя Subaru Forester SJ 2.0 атмо
- Олесь
- Новичок
- Повідомлень: 62
- З нами з: 26 листопада 2014, 20:53
- Reputation: 0
- My car: Forester 2.0i-L 2014
- Меня зовут: Олег
- Card Number: 0
- Звідки: Івано-Франківськ
Адаптація дроселя Subaru Forester SJ 2.0 атмо
Отже Субарик Форестер 2.0 атмосферник варіатор.
Жодних проблем крім померлого акумулятора ) Рідний одразу якийсь був слабеyький 55D23L - 60 Ah.
Поміняв я акумулятор на новий і тут почалось
Машинка завелась одразу з півоберту, але ... при легкому натисканні на педаль газу оберти падають і глохне. Різко газанеш - норм, рушаєш без педалі газу норм, але якщо плавно тиснеш газ - глохне зараз. Раніше такого НІКОЛИ не було. Бензин не заливав.
Скинув знову клему акумулятора. Знову завівся, трохи поїздив.
Ставлю в ричаг КПП в положення ПАРКІНГ працює на холостих нормально. Тільки тисну педаль газу легко - глохне зараза.
Вирішив погуглити. Прочитав про інші електронні дроселі і вирішив спробувати провести адаптацію дросельної заслінки.
Знайшов 2 схеми:
1. Скинув клему акумулятора на2 хв. Знову приєднав. Вставив ключ в замок і увімкнув запалювання на 30 секунд. Вимкнув. Знову завівся - ніфіга не помогло.
2. Включив запалення, але не заводився. Плавно натисну педаль газу до упору і плавно відпустив. Повторив 3 рази (дехто пише треба 5). Тоді не вимикаючи запалювання одразу завівся. Все стало на свої місця, як було раніше.
Не знаю чи це СОВПАДЄНІЄ, але помогло.
Взагалі фігня якась у Субариків, чому при заміні акумулятора збиваються налаштування - доводчик склопідйомника (треба вмикати вручну), налаштування магнітоли, дата і час бортового компютера і т.д.
Жодних проблем крім померлого акумулятора ) Рідний одразу якийсь був слабеyький 55D23L - 60 Ah.
Поміняв я акумулятор на новий і тут почалось
Машинка завелась одразу з півоберту, але ... при легкому натисканні на педаль газу оберти падають і глохне. Різко газанеш - норм, рушаєш без педалі газу норм, але якщо плавно тиснеш газ - глохне зараз. Раніше такого НІКОЛИ не було. Бензин не заливав.
Скинув знову клему акумулятора. Знову завівся, трохи поїздив.
Ставлю в ричаг КПП в положення ПАРКІНГ працює на холостих нормально. Тільки тисну педаль газу легко - глохне зараза.
Вирішив погуглити. Прочитав про інші електронні дроселі і вирішив спробувати провести адаптацію дросельної заслінки.
Знайшов 2 схеми:
1. Скинув клему акумулятора на2 хв. Знову приєднав. Вставив ключ в замок і увімкнув запалювання на 30 секунд. Вимкнув. Знову завівся - ніфіга не помогло.
2. Включив запалення, але не заводився. Плавно натисну педаль газу до упору і плавно відпустив. Повторив 3 рази (дехто пише треба 5). Тоді не вимикаючи запалювання одразу завівся. Все стало на свої місця, як було раніше.
Не знаю чи це СОВПАДЄНІЄ, але помогло.
Взагалі фігня якась у Субариків, чому при заміні акумулятора збиваються налаштування - доводчик склопідйомника (треба вмикати вручну), налаштування магнітоли, дата і час бортового компютера і т.д.
-
- Совет Клуба
- Повідомлень: 6770
- З нами з: 06 червня 2008, 23:06
- Reputation: 3
- My car: Forester 07 2.5T,6MT FSTI,APS FMIC,APS DR-55,Kelford 272
- Меня зовут: Олег
- Card Number: 55
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Адаптація дроселя Subaru Forester SJ 2.0 атмо
По темі відповісти не можу, бо не знаю, але в Mazda CX7 при заміні акумулятора або зняття клеми навіть збивається датчик рульового колеса.
- Pawkez
- Совет Клуба
- Повідомлень: 4471
- З нами з: 01 квітня 2013, 10:02
- Reputation: 10
- My car: Forester 2006 SG 2.0 AT
- Меня зовут: Павел
- Card Number: 279
- Звідки: Одесса
Re: Адаптація дроселя Subaru Forester SJ 2.0 атмо
1. Совпадение. Нет у этих машин никакой адаптации (по крайне мере сервисные мануалы о ней молчат).
2. То что вы описали больше похоже на умирающий гидротрансформатор CVT
3. Практически все машины при откидывании АКБ теряют практически все настройки всего что только можно, в некоторых клинических случаях требуют даже посещения оф сто.
- Олесь
- Новичок
- Повідомлень: 62
- З нами з: 26 листопада 2014, 20:53
- Reputation: 0
- My car: Forester 2.0i-L 2014
- Меня зовут: Олег
- Card Number: 0
- Звідки: Івано-Франківськ
Re: Адаптація дроселя Subaru Forester SJ 2.0 атмо
Не погоджусь.Pawkez писав: ↑14 січня 2020, 12:08
1. Совпадение. Нет у этих машин никакой адаптации (по крайне мере сервисные мануалы о ней молчат).
2. То что вы описали больше похоже на умирающий гидротрансформатор CVT
3. Практически все машины при откидывании АКБ теряют практически все настройки всего что только можно, в некоторых клинических случаях требуют даже посещения оф сто.
1. Жодних симптомів ДО заміни акума не було.
2. Машина глохла в режимі ПАРКІНГ просто при натисканні на педаль газу. Тому CVT навряд має до цього відношення. Швидше за все неправильне положення дросельної заслінки.
3. І зараз все ОК після тренування. Можливо комп'ютер самостійно налаштувався без мене, але те що після скидання живлення він наново визначає положення заслінки на холостих це 100%. Це ж електронний дросель.