Сальник колінвалу спричинив пожежу двигуна

Отчеты о ТО, история эксплуатации вашего автомобиля ..
Відповісти
dimich_74
Новичок
Новичок
Повідомлень: 51
З нами з: 20 квітня 2011, 21:44
Reputation: 0
My car: forester 2.0 VQ AT
Меня зовут: Дмитро
Card Number: 0
Звідки: Калуш

Сальник колінвалу спричинив пожежу двигуна

Повідомлення dimich_74 » 21 січня 2019, 15:51

Всім доброго дня, ділюсь описом ситуації в яку вчора попав.
у мене форестер, 2.0, автомат, 10 року народження. пробіг 178 000км, встановлене ГБО, на якому наїздив 75 000 км.
Ситуація наступна, по дорозі в напрямку гір, подолавши 80 км шляху, з максимальною швидкістю не більше 110 км, на Т-подібному перехресті почув неприємний запах гарі. Проїхавши перехрестя, з'явився білий дим з під автомобіля. Я одразу зупинився, відкрив капот і побачив в правій передній частині полум'я. (на початку посту я написав про встановлене ГБО, відповідно страх збільшився вдвічі), до вогнегасника бігти не став, в багажник, закидав полум'я снігом. Тут окреме дякую жителям м. Надвірна і патрулю поліції, всі допомагали як могли.
Далі приїзд сервісмена, долив мастила, трансфер на СТО, діагностика і т.і.
Головне то є наступне: возіть з собою завжди вогнегасник, ніколи не знаєш що станеться в дорозі. Майте в машині трос і гак для буксировки авто.
Причина поломки і пожежі дуже проста.... вирвало САЛЬНІК КОЛІНВАЛА і мастило попало на колектор вихлопних газів, від чого і загорілось в захисті картера. Ціна сальніка 75 грн. а ремонт мені стане десь тисяч в 10(((
Всім удачі на дорогах і бережіть себе!!!! А залізо, як би я його не любив. відремонтується і поїде знову в гори!!!
Востаннє редагувалось 18 березня 2019, 09:13 користувачем dimich_74, всього редагувалось 1 раз.
Зображення

Аватар користувача
Schegolino
Участник
Участник
Повідомлень: 123
З нами з: 04 січня 2017, 00:08
Reputation: 4
My car: forester 2.5XT
Меня зовут: Артём
Card Number: 0

Re: Сальник колінвала

Повідомлення Schegolino » 22 січня 2019, 12:03

Ситуация конечно неприятная. Но тушить масло снегом, а не огнетушителем который в багажнике - странное решение.

dimich_74
Новичок
Новичок
Повідомлень: 51
З нами з: 20 квітня 2011, 21:44
Reputation: 0
My car: forester 2.0 VQ AT
Меня зовут: Дмитро
Card Number: 0
Звідки: Калуш

Re: Сальник колінвала

Повідомлення dimich_74 » 25 січня 2019, 12:17

Повірте, в той момент, коли першою справою відкинув клєму на акумуляторі вже потім зрозумів що багажник не можливо відчинити без напруги, тому тушив першим, що попало під руки))))
Зображення

Аватар користувача
Schegolino
Участник
Участник
Повідомлень: 123
З нами з: 04 січня 2017, 00:08
Reputation: 4
My car: forester 2.5XT
Меня зовут: Артём
Card Number: 0

Re: Сальник колінвала

Повідомлення Schegolino » 28 січня 2019, 12:28

dimich_74 писав:Повірте, в той момент, коли першою справою відкинув клєму на акумуляторі вже потім зрозумів що багажник не можливо відчинити без напруги, тому тушив першим, що попало під руки))))
Это фиаско :shock:
Существуют крепления огнетушителя под переднее пассажирское сидение, на быстросъёмах. Как вариант - продумать себе такое.
У меня, например, есть в планах. Хоть и багажник на механической ручке открытия. icon_bog

dimich_74
Новичок
Новичок
Повідомлень: 51
З нами з: 20 квітня 2011, 21:44
Reputation: 0
My car: forester 2.0 VQ AT
Меня зовут: Дмитро
Card Number: 0
Звідки: Калуш

Re: Сальник колінвала

Повідомлення dimich_74 » 29 січня 2019, 14:24

Та тепер все більше задумуюсь як під рукою закріпити вогнегасник. Зараз просто його вожу на пасажирському сидінні, а коли є пасажир, то на підлозі біля пасажира. Якісь страх внутрішній постійно присутній, після того як побачив живий вогонь у себе під капотом))))))
Машину нарешті в суботу забрав з сервіса.
Їзжу третій день. Сморід горілого мастила з'являється дуже часто. Завтра віддаю авто на миття двигуна.
Але думає то суттєво не допоможе. Потрібно чекати допоки вигорить все мастило в колекторі.
Зображення

Аватар користувача
jazzz
Участник
Участник
Повідомлень: 108
З нами з: 24 вересня 2012, 23:18
Reputation: 0
My car: SG5_2.0XT_2003
Card Number: 0
Звідки: Kiev

Re: Сальник колінвала

Повідомлення jazzz » 30 січня 2019, 13:57

dimich_74 писав:Та тепер все більше задумуюсь як під рукою закріпити вогнегасник. Зараз просто його вожу на пасажирському сидінні, а коли є пасажир, то на підлозі біля пасажира. Якісь страх внутрішній постійно присутній, після того як побачив живий вогонь у себе під капотом))))))
Машину нарешті в суботу забрав з сервіса.
Їзжу третій день. Сморід горілого мастила з'являється дуже часто. Завтра віддаю авто на миття двигуна.
Але думає то суттєво не допоможе. Потрібно чекати допоки вигорить все мастило в колекторі.
Обратитесь к SPY_MOTO на форуме субару клуба, он делает такие...
SG5_2.0XT_2003

dimich_74
Новичок
Новичок
Повідомлень: 51
З нами з: 20 квітня 2011, 21:44
Reputation: 0
My car: forester 2.0 VQ AT
Меня зовут: Дмитро
Card Number: 0
Звідки: Калуш

Re: Сальник колінвала

Повідомлення dimich_74 » 31 січня 2019, 11:13

jazzz писав:
dimich_74 писав:Та тепер все більше задумуюсь як під рукою закріпити вогнегасник. Зараз просто його вожу на пасажирському сидінні, а коли є пасажир, то на підлозі біля пасажира. Якісь страх внутрішній постійно присутній, після того як побачив живий вогонь у себе під капотом))))))
Машину нарешті в суботу забрав з сервіса.
Їзжу третій день. Сморід горілого мастила з'являється дуже часто. Завтра віддаю авто на миття двигуна.
Але думає то суттєво не допоможе. Потрібно чекати допоки вигорить все мастило в колекторі.
Обратитесь к SPY_MOTO на форуме субару клуба, он делает такие...
Ок. Дякую)))
Зображення

V_V
Участник
Участник
Повідомлень: 270
З нами з: 25 листопада 2008, 14:18
Reputation: 0
My car: Forester 2.5 S12
Меня зовут: Victor
Card Number: 0

Re: Сальник колінвала

Повідомлення V_V » 23 лютого 2019, 01:49

dimich_74 писав: ... Причина поломки і пожежі дуже проста.... вирвало САЛЬНІК КОЛІНВАЛА і мастило попало на колектор вихлопних газів, від чого і загорілось в захисті картера. Ціна сальніка 75 грн. а ремонт мені стане десь тисяч в 10(((
А чому такий коштовний ремонт? Що до нього входило крім самого сальника?

Аватар користувача
Олесь
Новичок
Новичок
Повідомлень: 62
З нами з: 26 листопада 2014, 20:53
Reputation: 0
My car: Forester 2.0i-L 2014
Меня зовут: Олег
Card Number: 0
Звідки: Івано-Франківськ

Re: Сальник колінвала

Повідомлення Олесь » 16 березня 2019, 21:51

Змініть назву теми на "Сальник колінвалу спричинив пожежу двигуна", чи "Пожежа двигуна". Буде ефективніше, корисніше і зрозуміліше.

dimich_74
Новичок
Новичок
Повідомлень: 51
З нами з: 20 квітня 2011, 21:44
Reputation: 0
My car: forester 2.0 VQ AT
Меня зовут: Дмитро
Card Number: 0
Звідки: Калуш

Re: Сальник колінвала

Повідомлення dimich_74 » 18 березня 2019, 09:31

V_V писав:
dimich_74 писав: ... Причина поломки і пожежі дуже проста.... вирвало САЛЬНІК КОЛІНВАЛА і мастило попало на колектор вихлопних газів, від чого і загорілось в захисті картера. Ціна сальніка 75 грн. а ремонт мені стане десь тисяч в 10(((
А чому такий коштовний ремонт? Що до нього входило крім самого сальника?
Сталось так, що коли витекло все масло з двигуна, я думав що все, бо за стільки років експлуатації форіка так і не знаю нюансів конструкції(((( то потрібно було якось доставити авто на сервіс. У мене стоїть ГБО, відповідно запаску я не завжди з собою вожу, тільки на дальні відстані, разом з запаскою зберігається буксирувальний гак.
тому прийняли рішення купити любе мастило, долити в двигун і так доїхати до сервіса своїм ходом. Їхати потрібно було зо 2 км.
знаючи що зазвичай при сервісі авто кожні 15 000 км я заливаю 4,7 літра мастила я сміливо влив 4 літри купленого нового. Щоб вистачило доїхати)))))
Повертаючись до моїх слів раніше про те, що конструкцію я так я не знаю, і залишок мастила в картері був ще десь 1,5 літри, я мене вийшло вже забагато рідини, і під час роботи двигуна і руху, надлишок мастила почало видавлювати у всі щілини. Залило всі ролики і ремені ГРМ, також мастило попало на лямбду і закоротило її(((
Ремінь настільки пропитався мастилом, що можна було його віджимати. Тому міняв весь комплект ГРМ.
Тобто Ви праві, сам ремонт сальника, його заміна це би коштувало Сальнік-75 грн + робота десь гривень 200, бо там не просто його поміняти.....
але завдяки моєму перестрахуванню, частково стану стресу....не кожен день бачиш вогонь під капотом своєї машини.. я влетів в дорожчий ремонт((((

В моєму випадку я просто хочу всіх застерегти від такої ситуації.
Я не плачусь на драговину ремонту, всі власники форів знають на що йшли купуючи це авто....

P.S. згадав один нюанс. Останніх пів року-рік у мене періодично, раз в місяць - два було чути стук під капотом. Стук був в момент коли я скидав газ перед поворотом а потім через декілька секунд знову натискав педаль. стук був разовий. Я грішив на коробку передач і планував її розібрати і перевірити. але майстер каже що то вже був сигнал від сальника. Тобто колінвал мав малесенький люфт. Так це чи ні, я не знаю, по причині не знання конструкції двигуна свого форя((((((

Слухайте своє авто, возіть вогнегасник і не попадайте в ями))))))))
Всім удачі на дорогах!!!
Зображення

Відповісти

Повернутись до “Бортовой Журнал”