Subaru Forester SH 2.5XT

Отчеты о ТО, история эксплуатации вашего автомобиля ..
Аватар користувача
Canton
Новичок
Новичок
Повідомлень: 84
З нами з: 16 березня 2016, 13:12
Reputation: 0
My car: Legacy B13
Меня зовут: Дмитрий
Card Number: 0
Контактна інформація:

Re: Subaru Forester SH 2.5XT

Повідомлення Canton » 08 листопада 2018, 14:10

Rules_Lviv писав:Ще десь проскакував Gates але синій, тіпа з кевларовою ниткою. Але чомусь на оф сайті гейтс - його нема. Хто що чув?
Очень хвалили мои мастера...
"Быть таким, каков ты есть - в этом мужество и честь". А. Градский

Аватар користувача
Gengzu
Понимающий
Понимающий
Повідомлень: 976
З нами з: 25 січня 2013, 08:45
Reputation: 0
My car: Forester SH9
Меня зовут: Олег
Card Number: 0
Звідки: Киев

Re: Subaru Forester SH 2.5XT

Повідомлення Gengzu » 08 листопада 2018, 15:47

Rules_Lviv писав: По витраті. бензин 98й UPG -
траса 8-10 (8 - тошніння в колоні, 10 - 120-130+ обгони),
чисте місто в вихідний день - 15-16,
комбінований 50\50 - 12л,
холодний_старт->4км_до_роботи->стоп->холодний_старт->4км_до_дому_по жорстких_заторах-> 20-22 - перейшов на юзання своєю другою машиною.
любопытно. расход на трассе у меня больше, а в городе меньше.
и это с большей турбой. чудеса :)
Forester SG5, 2.5л, АКПП, 2006г. (Tuned by BOXER POWER) -> Forester SH9 (Tuned by BilykWRX)

Аватар користувача
Rules_Lviv
Новичок
Новичок
Повідомлень: 30
З нами з: 24 жовтня 2018, 00:44
Reputation: 0
My car: Forester 2009 SH 2.5XT АКП
Меня зовут: Роман
Card Number: 0
Звідки: Львів

Re: Subaru Forester SH 2.5XT

Повідомлення Rules_Lviv » 13 листопада 2018, 17:58

І в мене б в Києві середня витьрата була б меншою. В нас у Львові середні швидкості і відстані набагато менші

Аватар користувача
Rules_Lviv
Новичок
Новичок
Повідомлень: 30
З нами з: 24 жовтня 2018, 00:44
Reputation: 0
My car: Forester 2009 SH 2.5XT АКП
Меня зовут: Роман
Card Number: 0
Звідки: Львів

Re: Subaru Forester SH 2.5XT

Повідомлення Rules_Lviv » 28 грудня 2018, 16:04

Придбано і опробувано гуму Bridgstone DM-V2 в чуток нестандартній розмірності - 215/60R17
Гребе добре, практично не шумить, їде мяко.

По останніх замірах витрати. Маршрут Львів-Поляниця-Яблуниця-Поляниця-Яблуниця-Львів. В авто 4 чоловік, повний багажник речей + бокс на даху з 8-ма парами лиж (на 2 авто). тачка спалила 63л бензи або 12\100км.
Позаду постійно їхала RAV4 2014 з 2,2дизелем на автоматі без боксу на даху, але подібній загрузці - спалила 57л солярки, або 10,9л\100
Режим - 80-110, але без тошніння під гору

Питання - [цензура] той дизель)) Ланос на тому ж маршруті хавав 11-12л газу, пасат Б4 2.0A - біля 11л газу

Аватар користувача
Rules_Lviv
Новичок
Новичок
Повідомлень: 30
З нами з: 24 жовтня 2018, 00:44
Reputation: 0
My car: Forester 2009 SH 2.5XT АКП
Меня зовут: Роман
Card Number: 0
Звідки: Львів

Re: Subaru Forester SH 2.5XT

Повідомлення Rules_Lviv » 17 січня 2020, 12:33

Чуток додам з іншого форуму записів сюди:

03 червня 2019

Чергова вилазка на якісні дороги сусідів. Пробіг 950км і середня витрата 9.6 по бортовому. Пальне - наш UPG 100 і Orlen 98(дууже сподобався) і пару свіжих фоток:

Зображення

Зображення

Зображення

Аватар користувача
Rules_Lviv
Новичок
Новичок
Повідомлень: 30
З нами з: 24 жовтня 2018, 00:44
Reputation: 0
My car: Forester 2009 SH 2.5XT АКП
Меня зовут: Роман
Card Number: 0
Звідки: Львів

Re: Subaru Forester SH 2.5XT

Повідомлення Rules_Lviv » 17 січня 2020, 12:37

31 липня 2019

Дякуючи KIT і канторі nolimit де він працює, вдалось за 1 день за приємною ціною отримати передню розпорку Cusco 692540A

Встановив сам під будинком за 30хв не спіша, стало болт-он. Результат:
Зображення
Зображення

Авто почало жвавіше відповідати на дії руля і стало меншою розмазньою

Аватар користувача
Rules_Lviv
Новичок
Новичок
Повідомлень: 30
З нами з: 24 жовтня 2018, 00:44
Reputation: 0
My car: Forester 2009 SH 2.5XT АКП
Меня зовут: Роман
Card Number: 0
Звідки: Львів

Re: Subaru Forester SH 2.5XT

Повідомлення Rules_Lviv » 17 січня 2020, 12:38

04 вересня 2019

Ще один нудний запис в бортовику.
15.08.2019 пробіг 113473.
Проїхав 6000км з кінця травня, пора було знову міняти масло.
Залив 5,2л того ж Shell Helix Ultra 5W40 яке було залито до того і яке виготовляється з газу(GTL) + Subaru масляний фільтр.
Старе масло було забруднене, але значно бодріше виглядало(на вигляд і по консистенції) ніж позапопередній Motul 5W40, тому наразі зупиняюсь на цьому Shell-і.

Також замінив повітряний фільтр. Стояв Mahle, який пробіг 12000км. Я в шоці скільки той турбопилесос може насмоктати пилюки:
Зображення

Замість нього поставив Henght. Але якістю його сильно не задоволений, в порівнянні з Mahle - значно менше складок паперу і відповідно менша площа самого фільтру. Буде замінено на найближчій заміні масла.

Станом на вже - ~116000км. за 3-4тис знову пора міняти масло))

Аватар користувача
Rules_Lviv
Новичок
Новичок
Повідомлень: 30
З нами з: 24 жовтня 2018, 00:44
Reputation: 0
My car: Forester 2009 SH 2.5XT АКП
Меня зовут: Роман
Card Number: 0
Звідки: Львів

Re: Subaru Forester SH 2.5XT

Повідомлення Rules_Lviv » 17 січня 2020, 12:39

15 вересня 2019

Нарешті дяйшли руки до встановлення купленого раніше на Алі клону DEFI ZD.
Мені сподобалось як воно працює. Попереду встановлення сенсорів на мотор.
Зображення

Аватар користувача
Rules_Lviv
Новичок
Новичок
Повідомлень: 30
З нами з: 24 жовтня 2018, 00:44
Reputation: 0
My car: Forester 2009 SH 2.5XT АКП
Меня зовут: Роман
Card Number: 0
Звідки: Львів

Re: Subaru Forester SH 2.5XT

Повідомлення Rules_Lviv » 17 січня 2020, 12:40

08 листопада 2019

Пробіг 118тис

Зима близько, вирішив пофіксати підігрів сидіння пасажира. Обігрів його пятої точки не працював від моменту купівлі авто, а салон шкіряний і перші 5хв їзди то критично:

Зображення

Виявилось, що переламалась нитка в типовому для всіх субар місці. Була запаяна, переізольована і зона контакту пятої точки з ушкодженим місцем армована тканиною.

Далі.
Втретє) за рік поміняно масло і фільтра (5тис). Shell Helix Ultra 5W40.

Нарешті потік радіатор і було вирішено ставити одразу нормальний, суцільноварений від Mishimoto:

Зображення
Зображення

ПО факту він як мінімум в 1.5 раза грубший за сток, Система охолодження тепер збільшилась на 2л і становить 10.5л тосолу(G13). Що це все дає:
- Більша продуктивність системи охолодження
- Кришка під збільшений тиск в системі(1.3бар), що зміщує точки кипіння рідини вверх, але накладає вимоги до герметичності всього.
- Відсутність тих противних бачків на радіаторі, які через деякий час починають текти

Але є один недолік - їх не існує під автомат (в рідному є примітивний дод теплообмінник на нього), що було пофіксано встановленням окремого виносного масляного радіатора для АКП. Наразі без термостатів і на вигляд не найбльшої продуктивності, але той що рекомендовано цим ж виробником для інсталу в автомат версії:
https://www.mishimoto.eu/mishimoto-univ ... r-kit.html
Зображення

Фотки на машині потім докину.

А для моніторингу того всього хазяйства і щоб зрозуміти чи його вистачатиме і чи треба буде термостата на зиму, нарешті повиводив ще датчиків на мій китайський Defi ZD:

Зображення

Що тепер я можу моніторити:
- Розрідження\буст в впускному колекторі
- Точні оберти
- Напруга мережі
- Тиск масла (стоїть замість рідного безполєзного аварійного вимикача в блоці)
- Температура масла в двигуні. Датчик вкручено в піддон двигуна, в мому тюнячому піддоні є два отвора якраз під таке діло. Тому вимірювання проводимо температури масла яке прям зараз буде відбиратись забірником в систему.
- Температури масла в АКП (поле Water temp). Аналогічно заінсталено в піддон, але прийшлось його дюрявити.

Попробував разок повжарювати на сихівському мості під горку на кікдаунах. короче макс чого досяг, це 85град масла в моторі(не даром ставив теплообмінник від попереднього кузова) і 50-60град масла акп. Попередньо виглядає, що треба термостат додати до АКП, але спостерігаємо поки далі.
Також досих пір не маю виводу температури тосолу, а на "Дефі" закінчились температурні входи. Звичанйо через ELM можу його бачити, але це не зручно. Тому наразі думаю над встановленням стрілочного "будильника" на температуру.

Аватар користувача
Rules_Lviv
Новичок
Новичок
Повідомлень: 30
З нами з: 24 жовтня 2018, 00:44
Reputation: 0
My car: Forester 2009 SH 2.5XT АКП
Меня зовут: Роман
Card Number: 0
Звідки: Львів

Re: Subaru Forester SH 2.5XT

Повідомлення Rules_Lviv » 17 січня 2020, 12:42

14 листопада 2019

118640км

Раніше провів комплексну діагностику ходової на вібростенді + стенді переміщень. Мені аж дуже сподобалось то як воно відбувається і я більше ні ногою на діагностику монтіровкою і на підйомнику. Суть в тому, що оператор можна зробити будь-які навантаження на ходову, такі ж як на дорозі (аж до підламування гуми як в крутому повороті) і при тому щупати ходову.

Була проблема, що авто після 120 треба було дуже ловити по дорозі, навіть на автобані, щоб воно тримало пряму.

Приговорили мені було передні сайлент блоки (а офи казали що вони просто в тріщинках і ще поїздять), а по факту вони в хлам і дві шарові опори на задній осі.

Невелике попадалово вийшло через те, що вони впресовані в задні верхні ричаги.

Було закуплено наперід то все барахло:
Зображення
Все оригінал, ричаги виявились ще й ковані, заодно пара сайлентів в них наборту одразу:
SUBARU 20204AG030 Сайлентблок переднего рычага 2*290,00
SUBARU 20204AG011 Сайлентблок рычага 2*401,00
SUBARU 20252SC010 Рычаг продольный задней подвески 3455,00
SUBARU 20252SC000 Рычаг продольный задней подвески 3495,00

Були замінники тих ричагів від Febest по 2700, але то не то пальто, не сильно дешевше оригіналу.

Замінив то все на офіціалах і враховуючи, що в них ціни зазвичай вдвічі більші ніж в інтернеті, то та окрема діагностика за 350грн ппц як окупилась))
+зробив геометрію і перейшов на зимову гуму там ж

Результат - нарешті авто почало відмінно триматись дороги

Відповісти

Повернутись до “Бортовой Журнал”