Огляд Subaru Forester XT 2014

Избранные статьи крупных интернет изданий, а так же наших пользователей.
Обсуждение, комментарии, поправки.
Відповісти
100ker
Новичок
Новичок
Повідомлень: 1
З нами з: 09 червня 2013, 17:41
Reputation: 0
My car: forester 2.0X
Меня зовут: Oleg
Card Number: 0

Огляд Subaru Forester XT 2014

Повідомлення 100ker » 23 червня 2013, 17:43

У комплектації XT автовиробник пропонує один з найбільш потужних кросоверів у своєму сегменті. Турбонаддув поєднується з 2,0-літровим оппозитним чотирициліндровим двигуном з безпосереднім уприскуванням. Потужність двигуна становить 250 к.с. і 350 Нм максимального крутного моменту при 2000 оборотів в хвилину. У поєднанні з легкою вагою (1633 кг) і фірмовою системою повного приводу від Subaru, Forester XT відчуває себе вільно і в місті, і на шосе. Автомобіль розганяється від 0 до 100 км / год за 6,2 секунди. Базова комплектація Porsche Cayenne показує 7,1 секунди. Спортивний Subaru BRZ виявився на півсекунди повільніше. Мало того, гальмівний шлях Forester на всесезонній гумі Bridgestone Dueler виявився коротшим: 36 метрів проти 37,2 метрів.

Зображення

Витрата палива становить 10,2 л/100 км по місту і 8,4 л/100 км на шосе. За півтори тисячі пройдених км витрата склала 10,9 л/100 км. Це ставить Forester XT на друге місце з найгірших по економії палива автомобілів. Для невеликого кросовера це занадто велика витрата палива. Forester поступився тільки 2,0-літровому турбованному Ford Escape.

Forester вважається лідером у сегменті компактних кросоверів по задоволенню від водіння і високої продуктивності. Однак проблеми з економією палива ставлять на передній план, в першу чергу, Toyota RAV4, який забезпечує витрату 10,7 л/100 км по місту і 8,1 л/100 км по шосе.

Зображення

Турбонаддув працює плавно і добре показує себе практично в будь-якому діапазоні крутного моменту. Варіатор CVT, яким комплектуються всі Forester, працює безшумно, без ривків і зайвих рухів в більшості випадків, створюючи враження подвійного зчеплення. Мінус трансмісії в тому, що їй не вистачає жвавості попередніх поколінь турбованих Forester. Ймовірно, причина криється в «розумних технологіях» компанії: водій може вибрати з трьох режимів водіння: Sport Sharp, Sport і звичайний режим, який і відрізняється зайвою вальяжністю. Режим Sport можна назвати більш зручним при русі по будь-якій поверхні, ніж звичайний режим, який компанія назвала інтелектуальним. Спортивні режими недоступні на початку руху. Автомобіль повинен досягти піку робочої температури. Водій може помітити це, коли відключиться синє підсвічування датчика температури охолоджуючої рідини. Зазвичай в досить холодному кліматі це відбувається через п’ять чи десять хвилин після початку руху в інтелектуальному режимі. Режим Sport імітує 6 передач, Sport Sharp – вісім.

Педаль акселератора XT стала більш чуйною і демонструє різке початкове прискорення, зриваючись з місця. Невелике запізнювання турбонаддува на цій версії не так помітно, а автівка набагато більш чуйна на будь-який поворот керма водієм.

Зображення

Subaru Forester XT оснащений підвіскою зі спортивними настройками, яка хороша для Forester, однак вона не здатна перетворити його на WRX. Повнопривідна система, тонкі шини, збільшений кліренс (22 см) і більш м’які пружини говорять про те, що кросовер НЕ буде повертати з такою ж жвавістю, як і його ралійні співтовариші по бренду.

Оздоблення салону відрізняється хорошою якістю. Вона знаходиться на рівні інтер’єрів кросоверів того ж сегмента ринку. У той же час обробка Forester не дотягує до салонів Volvo XC60, Acura RDX або Audi Q5. Хоча, як показав невеликий експеримент, деякі жінки, які не надто розбираються в марках автомобілів, брали салон Subaru за Audi. Проте характеристики водіння Forester XT значно перевищують відповідні характеристики конкурентів.

Салон оформлений в чорному кольорі з обробкою з сріблястого пластика. У ньому є все, чим повинен володіти сучасний кросовер: дані аудіосистеми і навігації виводяться на дисплей. Мається адаптивний круїз-контроль, система попередження виїзду за межі смуги руху і система попередження зіткнень. Система HVAC пропонує просте і ефективне управління двома кліматичними зонами. Сенсорна навігаційна система не відрізняється елегантністю інтерфейсу.

У салоні може розміститися до 5 чоловік. На задньому сидінні можуть сісти три дорослих людини. Салон просторий для передніх і задніх пасажирів. Місця для ніг цілком достатньо для людини середнього зросту. Об’єм багажного відділення складає 891 літрів, які збільшуються до 1939 літрів при складених задніх сидіннях. Передні крісла плоскі, оснащені лише невеликий підтримкою. Незважаючи на це, вони зручні при поїздках на далекі відстані.

Зображення

У випадку, якщо покупець вибере атмосферний двигун, він отримає 2,5-літровий агрегат (170 к.с.) з шестишвидкісною механічною коробкою передач. Також йому доведеться відмовитися від 18-дюймових колісних дисків, здвоєних вихлопних труб і оновленої передньої частини авто.

Вартість Forester XT починається від 27 995 доларів США. Найдорожча комплектація XT Touring обійдеться в 36 220 доларів. Версія Forester XT Touring відрізняється десятипозиційними кріслами, шкіряною обробкою салону, навігацією, аудіосистемою Harmon Kardon з системою HD-радіо, Bluetooth, доступ без ключа, система Subaru EyeSight і т.д.

Це приблизно на 4300 доларів дорожче, ніж більш повільна, але більш функціональна Toyota RAV4 аналогічної конфігурації 2013 модельного року.

Источник: kermo.org

Аватар користувача
speed-rs
Советчик
Советчик
Повідомлень: 5556
З нами з: 09 лютого 2011, 02:35
Reputation: 0
My car: Subaru Impreza WRX Red Beast
Меня зовут: speed-rs
Card Number: 103
Звідки: Київ-Львів
Контактна інформація:

Re: Огляд Subaru Forester XT 2014

Повідомлення speed-rs » 24 червня 2013, 15:03

Хороша машина, питання лише в одному розженеться вона за заявлений час до 100 км/год і покаже чи вона 250 к.с. на стенді....
http://www.drive2.ru/r/subaru/1242319/
https://www.facebook.com/wrt13
Chayka-ring 2014 (шпилька): 1:31.7 Forester
Chayka-ring 2014 (мото): 1:27.0 Forester
Chayka-ring 2014 (шпилька): 1:26.65 Impreza WRX
Feo-ring 2016 : 29.88 Impreza WRX

Аватар користувача
r33363
Донбасский заводила (Вічна пам'ять)
Донбасский заводила (Вічна пам'ять)
Повідомлень: 1187
З нами з: 29 травня 2012, 11:32
Reputation: 0
My car: SF5 2.0X>SG 5 2.0XT
Меня зовут: олег
Card Number: 0
Звідки: ДОНЕЦК

Re: Огляд Subaru Forester XT 2014

Повідомлення r33363 » 24 червня 2013, 15:19

думаю , что при таких доработках как у тебя , то сможет.обидно то , что при цене 36 косарей в неё надо еще 15 ввалить.
О9745ЗЗЗбЗ , Обб1бЗЗЗбЗ , ощадбанк-479О 7ООО О4О7 5496; Олег Радионов

Аватар користувача
Dashunya1best
Новичок
Новичок
Повідомлень: 2
З нами з: 06 листопада 2014, 22:11
Reputation: 0
My car: выбираю
Card Number: 0
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Огляд Subaru Forester XT 2014

Повідомлення Dashunya1best » 06 листопада 2014, 22:16

Хорошая машина. Теперь я точно знаю какую себе хочу

Аватар користувача
Akim
Понимающий
Понимающий
Повідомлень: 809
З нами з: 01 вересня 2008, 17:51
Reputation: 0
My car: for 2.5xt mt 07
Меня зовут: Сергей
Card Number: 0

Re: Огляд Subaru Forester XT 2014

Повідомлення Akim » 08 листопада 2014, 19:57

Двигатель достойный.
Много принципиально новых решений.
Как я считаю, должен быть очень крепким.
-цепь
-расположение турбины
-компенсаторы в голове
-правильная камера сгорания
-принципиально новый блок с толстой гильзой
-шатун колотый
-впрыск
-вариатор (еще не разбирали, что там не понятно, но работает хорошо.)
-действительно малый расход топлива
-Достойная подгонка деталей


Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення
tel0661574261

Відповісти

Повернутись до “Автомобильные статьи нашего ресурса”