Тюнінг приборки Forester SH. Заміна шкали.
-
- Новичок
- Повідомлень: 14
- З нами з: 16 грудня 2019, 20:53
- Reputation: 3
- My car: forester 2.0X
- Меня зовут: Степан
- Card Number: 0
Тюнінг приборки Forester SH. Заміна шкали.
Все починалось «стандартно»…
Потім було знайдено «шикарну» заміну, оптітрон від рестайл СШ 12року. Але…. Завжди є але
1.ДУЖЕЕЕ важко знайти
2.Потрібно одразу купувати ТРІП комп’ютер від рестайлу
3.Потрібно прошивати ключ і пробіг
4.І саме головне - ціна від 300$.
Почитавши форуми, було знайдено альтернативу - заміна шкали. ХОЧУ ОДРАЗУ ПОПЕРЕДИТИ, якщо ви перфекціоніст або не маєте достатніх вмінь і впертості - НЕ БЕРІТЬСЯ за заміну шкал. Вмене процедура заміни, яка мала зайняти 3 години, врезультаті зайняла 3дні + ще одна приборка (для дослідів і на запчастини) 500грн + "Відро" нервів.
Було знайдено компанії які займаються друком шкал. Обрано CARSCALE. Зроблено макет. Вартість шкали + пересилка приблизно1000грн.
Почитавши форуми, зрозумів, що все не так складно. Потрібно знімач стрілок (ОБОВ'ЯЗКОВО) і прямі руки (ОБОВ'ЯЗКОВО).
І так - дизайн шкали погоджено, шкала замовлена. Через 20 днів шкала в мене Знімаємо приборку і йдемо розбирати… Знімаємо маску.
Знімаємо ковпачки стрілок. Акуратно через тряпочку чайними ложечками підважуємо кришечки рівномірно з двох боків.
Знімачем АКУРАТНО знімаємо стрілку, щоб вісь обов'язково залишилась в моторчику. Ця процедура дуже відповідальна та важлива!!! В мене вісь зйомника була затовста (1.5мм) потім затонка ((( 1мм, через це було пошкодженно одну стрілку ( ось і перша літра нервів). Бл.., ну як так? Чому? Навіщо я все це почав? %$&**&89иг… Але дороги назад вже не було . Зрештою допрацював зйомник. Вісь 1.5мм, кінець 10мм зточено до 0,9мм. Входить і позиціонується чудово. Знімаються стрілки легко та з посмішкою.
Якщо ви всеж-таки вирвали стрілку з вісью - не біда. Регулювання стрілок дуже інформативно описав Papasl на Drive2. Велике йому спасибі, а також AlekseyKuraedov. Пізніше на Ютуб знайшов чудове відео murmurrka.
Є неточність!!! - всі стрілки потрібно виставляти так:
ПЕРШ ЗА ВСЕ одіньте чорні ковпачки на стрілки!!!! Вони одіваються дуже туго, тому ви обов'язково впхнете стрілки глибше ніж потрібно. Врезультаті вони, як вийшло в мене, будуть терти в шкалу і не будуть освічувати кола по краю ковпачків))). Прийдеться знімати знову, а оскілки не буде зазору в 2мм, то важко буде вставити ложки, щоб зняти ковпачки, так ,щоб не подряпяти шкалу((((.
Виймаємо стрілку з вісью, кілька разів, вмикаємо і вимикаємо запалювання. Робимо з паузами, чекаємо, коли прилади здійснять кола.
Далі треба відчути. Спочатку стрілку встромляємо в корпус моторчика, при вимкненому запаленні, в позначці НУЛЬ. Спочатку вона йде легко вниз і не фІксується (вільно обертається на 360).Потім вона почне помітно упиратися в перший ротор (можливо інша назва деталі). Він служить для виставлення нулів. Як тільки відчули опір, встромляємо стрілку зовсім небагато 1-2мм. Якщо сумніваєтеся, можете себе перевірити. Стрілка вже не буде обертатися на 360 градусів, вона буде упиратися десь на 320 градусах, значить все правильно.Потім повертаємо стрілку в максимальні покази НА ШКАЛІ (повний бак, максимальні оберти, 240км/г) і встромляємо до кінця. Вона входить в другій ротор, який по команді мікрокомп'ютера обертає стрілку. Тепер повертаємо стрілку на початкове положення 0 і вмикаємо запальвання. Якщо все встало добре (стрілки не тремтять), але не стоять ідеально в нуль, провертаємо стрілку на осі, щоб добитись точного позиціювання
Фото знімача стрілок Після того, як зняли стрілки, знімаємо синю шкалу. Тепер обережно знімаємо декоративні хромовані кільця. Я обережно підважував їх по колу. Переставляємо їх на нову шкалу та проклеюємо або пропаюємо і, якщо ви не перфекціоніст, йдемо в машину виставляти стрілки і збирати. Отримуємо ось таку красу... Перфекціоністи одразу помітять два недоліки: Шкала спідометра темніша ніж шкали Тахометра та Рівня палива((. Занадто ястраві надписи SPORT та CRUISE SET.
З надписами все просто - беремо білий матовий скотч і ліпимо квадратики, з внутрішньої сторони, на надписи. Надписи стають однотоними та приглушеними. Все просто - на оригінальній шкалі вони затемнені.
З підсвідкою все складніше (((. На оригінальній шкалі тахометр і р.палива притемнені щоб вирівняти недостачу освітлення спідометра (хитрі японці). Шкала р.палива має 2 лед діоди, тахометра має 3 лед діоди, а велика шкала спідометра має також лише 3 лед діода.
Спочатку я вирішив зробити відбивач, щоб максимум світла попадало на шкалу спідометра.Це перший та простіший варіант. Результат вийшов МАЙЖЕ задовільній. Напрягала лише, неоднорідність освітлення та затемнення в районі 140км/г.
Так як була придбана приборка для заміни стрілки, було вирішено спробувати вдосконалити підсвітку приборки. Для цього дослідив розпайку світлодіодів на приборці і знайшов спосіб допаяти два світлодіода (в сумі 5) на шкалу спідометра. Вийшло так… Тепер НАЙГОЛОВНІШЕ. Перед тим як одівати стрілки ОБОВ'ЯЗКОВО ставимо перед установкою чорні ковпачки на стрілки!!! Ставимо шкалу і йдемо в машину. Заводимо,чекаємо, щоб прибори пройшли круги та встали в нулі і надіваємо стрілки не повністю - чуть-чуть приблизно 2мм. Тахометр і спідометр - стрілки ставимо строго на нуль, р.палива ставимо на дійсний рівень. Коли наживили стрілки кілька разів вмикаєм/вимикаєм запалювання щоб впевнитись, що стрілки встановлені вірно, не трясуться і повертаються чітко в нулі. Я почав заміну шкали коли в баку було +/- 10л.. Після покатався, щоб загорілась лампочка р.палива і точно налаштував стрілку на "червону зону". Також впевнився, що стрілки тахометра і спідометра показують вірно і встановлені правильно. Коли впевненні, що стрілки встановленно вірно - одіваємо стрілки повністю З ЗАЗОРОМ 2мм до шкали!!! Фінальний раз, заводимо авто і переконуємось, що стрілки не з'їхали.
Після цього знімаємо приборку і (я використовував засіб для миття зеркал) протираємо стрілки та шкалу від пилу та слідів пальців. Протираємо шкло приборки з середини від пилу і ворсинок. Тепер збираємо приборку і монтуємо. Ура! Тепер я задоволений! Краса та гармонія. Якщо залишились запитання, або потрібна приборка на досліди або запчастини - звертайтесь.
П.С. Прошу вибачення за неточності та граматичні помилки. Практики написання мануалів не маю, але хотів допомогти одноклубникам.
-Чому вона синя???(((Потім було знайдено «шикарну» заміну, оптітрон від рестайл СШ 12року. Але…. Завжди є але
1.ДУЖЕЕЕ важко знайти
2.Потрібно одразу купувати ТРІП комп’ютер від рестайлу
3.Потрібно прошивати ключ і пробіг
4.І саме головне - ціна від 300$.
Почитавши форуми, було знайдено альтернативу - заміна шкали. ХОЧУ ОДРАЗУ ПОПЕРЕДИТИ, якщо ви перфекціоніст або не маєте достатніх вмінь і впертості - НЕ БЕРІТЬСЯ за заміну шкал. Вмене процедура заміни, яка мала зайняти 3 години, врезультаті зайняла 3дні + ще одна приборка (для дослідів і на запчастини) 500грн + "Відро" нервів.
Було знайдено компанії які займаються друком шкал. Обрано CARSCALE. Зроблено макет. Вартість шкали + пересилка приблизно1000грн.
Почитавши форуми, зрозумів, що все не так складно. Потрібно знімач стрілок (ОБОВ'ЯЗКОВО) і прямі руки (ОБОВ'ЯЗКОВО).
І так - дизайн шкали погоджено, шкала замовлена. Через 20 днів шкала в мене Знімаємо приборку і йдемо розбирати… Знімаємо маску.
Знімаємо ковпачки стрілок. Акуратно через тряпочку чайними ложечками підважуємо кришечки рівномірно з двох боків.
Знімачем АКУРАТНО знімаємо стрілку, щоб вісь обов'язково залишилась в моторчику. Ця процедура дуже відповідальна та важлива!!! В мене вісь зйомника була затовста (1.5мм) потім затонка ((( 1мм, через це було пошкодженно одну стрілку ( ось і перша літра нервів). Бл.., ну як так? Чому? Навіщо я все це почав? %$&**&89иг… Але дороги назад вже не було . Зрештою допрацював зйомник. Вісь 1.5мм, кінець 10мм зточено до 0,9мм. Входить і позиціонується чудово. Знімаються стрілки легко та з посмішкою.
Якщо ви всеж-таки вирвали стрілку з вісью - не біда. Регулювання стрілок дуже інформативно описав Papasl на Drive2. Велике йому спасибі, а також AlekseyKuraedov. Пізніше на Ютуб знайшов чудове відео murmurrka.
Є неточність!!! - всі стрілки потрібно виставляти так:
ПЕРШ ЗА ВСЕ одіньте чорні ковпачки на стрілки!!!! Вони одіваються дуже туго, тому ви обов'язково впхнете стрілки глибше ніж потрібно. Врезультаті вони, як вийшло в мене, будуть терти в шкалу і не будуть освічувати кола по краю ковпачків))). Прийдеться знімати знову, а оскілки не буде зазору в 2мм, то важко буде вставити ложки, щоб зняти ковпачки, так ,щоб не подряпяти шкалу((((.
Виймаємо стрілку з вісью, кілька разів, вмикаємо і вимикаємо запалювання. Робимо з паузами, чекаємо, коли прилади здійснять кола.
Далі треба відчути. Спочатку стрілку встромляємо в корпус моторчика, при вимкненому запаленні, в позначці НУЛЬ. Спочатку вона йде легко вниз і не фІксується (вільно обертається на 360).Потім вона почне помітно упиратися в перший ротор (можливо інша назва деталі). Він служить для виставлення нулів. Як тільки відчули опір, встромляємо стрілку зовсім небагато 1-2мм. Якщо сумніваєтеся, можете себе перевірити. Стрілка вже не буде обертатися на 360 градусів, вона буде упиратися десь на 320 градусах, значить все правильно.Потім повертаємо стрілку в максимальні покази НА ШКАЛІ (повний бак, максимальні оберти, 240км/г) і встромляємо до кінця. Вона входить в другій ротор, який по команді мікрокомп'ютера обертає стрілку. Тепер повертаємо стрілку на початкове положення 0 і вмикаємо запальвання. Якщо все встало добре (стрілки не тремтять), але не стоять ідеально в нуль, провертаємо стрілку на осі, щоб добитись точного позиціювання
Фото знімача стрілок Після того, як зняли стрілки, знімаємо синю шкалу. Тепер обережно знімаємо декоративні хромовані кільця. Я обережно підважував їх по колу. Переставляємо їх на нову шкалу та проклеюємо або пропаюємо і, якщо ви не перфекціоніст, йдемо в машину виставляти стрілки і збирати. Отримуємо ось таку красу... Перфекціоністи одразу помітять два недоліки: Шкала спідометра темніша ніж шкали Тахометра та Рівня палива((. Занадто ястраві надписи SPORT та CRUISE SET.
З надписами все просто - беремо білий матовий скотч і ліпимо квадратики, з внутрішньої сторони, на надписи. Надписи стають однотоними та приглушеними. Все просто - на оригінальній шкалі вони затемнені.
З підсвідкою все складніше (((. На оригінальній шкалі тахометр і р.палива притемнені щоб вирівняти недостачу освітлення спідометра (хитрі японці). Шкала р.палива має 2 лед діоди, тахометра має 3 лед діоди, а велика шкала спідометра має також лише 3 лед діода.
Спочатку я вирішив зробити відбивач, щоб максимум світла попадало на шкалу спідометра.Це перший та простіший варіант. Результат вийшов МАЙЖЕ задовільній. Напрягала лише, неоднорідність освітлення та затемнення в районі 140км/г.
Так як була придбана приборка для заміни стрілки, було вирішено спробувати вдосконалити підсвітку приборки. Для цього дослідив розпайку світлодіодів на приборці і знайшов спосіб допаяти два світлодіода (в сумі 5) на шкалу спідометра. Вийшло так… Тепер НАЙГОЛОВНІШЕ. Перед тим як одівати стрілки ОБОВ'ЯЗКОВО ставимо перед установкою чорні ковпачки на стрілки!!! Ставимо шкалу і йдемо в машину. Заводимо,чекаємо, щоб прибори пройшли круги та встали в нулі і надіваємо стрілки не повністю - чуть-чуть приблизно 2мм. Тахометр і спідометр - стрілки ставимо строго на нуль, р.палива ставимо на дійсний рівень. Коли наживили стрілки кілька разів вмикаєм/вимикаєм запалювання щоб впевнитись, що стрілки встановлені вірно, не трясуться і повертаються чітко в нулі. Я почав заміну шкали коли в баку було +/- 10л.. Після покатався, щоб загорілась лампочка р.палива і точно налаштував стрілку на "червону зону". Також впевнився, що стрілки тахометра і спідометра показують вірно і встановлені правильно. Коли впевненні, що стрілки встановленно вірно - одіваємо стрілки повністю З ЗАЗОРОМ 2мм до шкали!!! Фінальний раз, заводимо авто і переконуємось, що стрілки не з'їхали.
Після цього знімаємо приборку і (я використовував засіб для миття зеркал) протираємо стрілки та шкалу від пилу та слідів пальців. Протираємо шкло приборки з середини від пилу і ворсинок. Тепер збираємо приборку і монтуємо. Ура! Тепер я задоволений! Краса та гармонія. Якщо залишились запитання, або потрібна приборка на досліди або запчастини - звертайтесь.
П.С. Прошу вибачення за неточності та граматичні помилки. Практики написання мануалів не маю, але хотів допомогти одноклубникам.
Востаннє редагувалось 12 березня 2020, 17:12 користувачем SCman, всього редагувалось 1 раз.
- Giz
- Понимающий
- Повідомлень: 805
- З нами з: 28 серпня 2011, 20:32
- Reputation: 1
- My car: Forester 2.5 T
- Меня зовут: Андрей
- Card Number: 196
- Звідки: Одесса
Re: Тюнінг приборки Forester SH. Заміна шкали.
Круто получилось!
- hamiak
- Участник
- Повідомлень: 209
- З нами з: 07 грудня 2016, 11:24
- Reputation: 1
- My car: SH 2.0D 2010
- Меня зовут: Андрей
- Card Number: 0
- Звідки: Николаев
Re: Тюнінг приборки Forester SH. Заміна шкали.
Шикарный результат.
Счастливый владелец черного Subaru Forester SH 2.0D 2010
Viber чат Nikolaev Subaru Team / Чат Николаев Субару Клуб / Николаевский клуб Субару
Viber чат Nikolaev Subaru Team / Чат Николаев Субару Клуб / Николаевский клуб Субару
- Adver
- Понимающий
- Повідомлень: 701
- З нами з: 18 червня 2008, 13:36
- Reputation: 1
- My car: Forester 2.5 Tурботазик
- Меня зовут: Dima
- Звідки: Киев
Re: Тюнінг приборки Forester SH. Заміна шкали.
Капец)))
я, конечно, йопнутый на свете (купил на 1к долл би-лед линзы с лазером 4 шт. - скоро выложу результаты), но такой перфекционизм уважаю не менее)
столько нервов и времени! Я бы сдался))))
респект!!!
я, конечно, йопнутый на свете (купил на 1к долл би-лед линзы с лазером 4 шт. - скоро выложу результаты), но такой перфекционизм уважаю не менее)
столько нервов и времени! Я бы сдался))))
респект!!!
-
- Совет Клуба
- Повідомлень: 6770
- З нами з: 06 червня 2008, 23:06
- Reputation: 3
- My car: Forester 07 2.5T,6MT FSTI,APS FMIC,APS DR-55,Kelford 272
- Меня зовут: Олег
- Card Number: 55
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Тюнінг приборки Forester SH. Заміна шкали.
Панове, на Форумі є репутація, плюсуйте автору в перше повідомлення.