Доброго дня! Капіталка зроблена в травні (всі зап частини були на СТО, тільки нові кольця чекали). Була обкатка (1000 треба було в Карпати їхати не встиг більше накатати) - заміна масла. Зараз пробіг 3000 після капіталки, 2000 з останної заміни - рівень тримається. Є машина яку робили перед моєю - там більше пробіг, теж поки без проблем. Поки що рано щось казати - збираємо статистику Тут була тема що американці подали колективний іск на Субару по цій проблемі (надмірне зжирання масла) - можна поспостерігати до чого дійде. Поки в мене відчуття що Субару вбахали гроші замість мотора на свою рекламу в кіно (хоч і офігенському кіно) http://www.tetongravity.com/films/jeremy-jones-higherсірожа писав:Вітаю!
Як там ваш форік?Капіталку зробили?
тепер масла не їсть?
MY2011 залегание колец
-
- Новичок
- Повідомлень: 38
- З нами з: 06 березня 2012, 14:39
- Reputation: 0
- My car: forester 2.5 2011
- Меня зовут: Иван
- Card Number: 0
Re: MY2011 залегание колец
- nedolyga
- Новичок
- Повідомлень: 60
- З нами з: 30 квітня 2011, 16:32
- Reputation: 0
- My car: Giant Terrago 3, Legacy 07, Forester 08
- Меня зовут: Богдан
- Card Number: 0
- Звідки: Київ
Re: MY2011 залегание колец
Провіряю майже перед кожним заводом, якщо машина встигнула охолонути... Заміна на 8к. Наче все в шоколадіBruin писав:Как это так? А сам проверяешь уровень? Хотя бы раз в неделю? У меня тоже расхода масла почти нет (300-400 г между заменами доливаю), но тем не менее пару раз в неделю щуп вытягиваю - проверяю. Ибо, как говорится: "случается - и голодный усирается..." Масляное голодание приводит к серьезным проблемам, это общеизвестно.ёлки писав:***. В двигателе не хватало 1,5 л масла (***
Giant Terrago 2008 3 Full custom
Subaru Legacy 2007 2.0 MT
Subaru Legacy 2007 2.0 MT
- сірожа
- Участник
- Повідомлень: 156
- З нами з: 13 травня 2009, 20:37
- Reputation: 0
- My car: Subaru Forester 2.5AT 2019M.Y.
- Card Number: 0
- Звідки: Лємберг
Re: MY2011 залегание колец
Появилась причина відмітитись в даній темі
Машина колеги-співробітника.
Форестер 2011р. 2.5 атмо.Пробіг біля 50 тис км.
При проходженні ТО-3 на оф.сервісі субару у Львові ,було вказано ,що у машини збільшений розхід масла.
Треба сказати ,що сервіс на липинського з розумінням поставився до вказаної проблеми.
Був опечатаний двигун,і опломбовані деталі (фільтр масляний , маслозаливна і маслозливна горловина).
Сказали поїздити 1-2 тис км і приїхати на контрольну перевірку.
Проїхавши рівно 2 тис км завітали на сервіс.
За 2 тис км двигун зїв 1.5л масла !!!
І це при тому,що машинка їздила в пенсіонерському стилі(не більше 120 км/год ).
Масло від офіціала Мотул 0-W20 .
Колєга написав заяву з вказанням проблем,і попросив їх вирішити по гарантії.
Через 2 тижні перезвонили з сервісу і сказали приїзжати на гарантійний ремонт.
Зараз машина на гарантійному ремонті.
При розборці двигуна була виявлена і сама проблема (зі слів моториста)- занадто великий люфт в направляючих клапанів
Прийняли рішення замінити направляючі клапанів і кільця.
Дивно було почути,що цих деталей на складі в києві нема ,і їх потрібно чекати під замовлення як мінімум 3 тижні.
Як може бути ,що на складі у головному офісі субару Україна немає таких можна сказати копійочних деталей???
П.С,Вже ось майже місяць машина стоїть на сервісі,чекають на кільця.
Обіцяють цього тижня закінчити ремонт.
Варто відмітити чуйне ставлення до клієнта самого автоцентру на липинського.
Толкові пацани,не просто відморожуються від проблеми,а реально стараються допомогти в найкоротший термін.
П.П.С. Результат зробленої роботи і чи допомогли вирішити проблему із збільшеним розходом масла вищевказані заміни елементів двигуна повідомимо пізніше.....
Машина колеги-співробітника.
Форестер 2011р. 2.5 атмо.Пробіг біля 50 тис км.
При проходженні ТО-3 на оф.сервісі субару у Львові ,було вказано ,що у машини збільшений розхід масла.
Треба сказати ,що сервіс на липинського з розумінням поставився до вказаної проблеми.
Був опечатаний двигун,і опломбовані деталі (фільтр масляний , маслозаливна і маслозливна горловина).
Сказали поїздити 1-2 тис км і приїхати на контрольну перевірку.
Проїхавши рівно 2 тис км завітали на сервіс.
За 2 тис км двигун зїв 1.5л масла !!!
І це при тому,що машинка їздила в пенсіонерському стилі(не більше 120 км/год ).
Масло від офіціала Мотул 0-W20 .
Колєга написав заяву з вказанням проблем,і попросив їх вирішити по гарантії.
Через 2 тижні перезвонили з сервісу і сказали приїзжати на гарантійний ремонт.
Зараз машина на гарантійному ремонті.
При розборці двигуна була виявлена і сама проблема (зі слів моториста)- занадто великий люфт в направляючих клапанів
Прийняли рішення замінити направляючі клапанів і кільця.
Дивно було почути,що цих деталей на складі в києві нема ,і їх потрібно чекати під замовлення як мінімум 3 тижні.
Як може бути ,що на складі у головному офісі субару Україна немає таких можна сказати копійочних деталей???
П.С,Вже ось майже місяць машина стоїть на сервісі,чекають на кільця.
Обіцяють цього тижня закінчити ремонт.
Варто відмітити чуйне ставлення до клієнта самого автоцентру на липинського.
Толкові пацани,не просто відморожуються від проблеми,а реально стараються допомогти в найкоротший термін.
П.П.С. Результат зробленої роботи і чи допомогли вирішити проблему із збільшеним розходом масла вищевказані заміни елементів двигуна повідомимо пізніше.....
- Avtorv
- Новичок
- Повідомлень: 84
- З нами з: 29 грудня 2013, 16:54
- Reputation: 0
- My car: forester 2.5 A/T 09
- Меня зовут: Виктор
- Card Number: 0
Re: MY2011 залегание колец
сірожа, мы сделали капиталку точно такому мотору как у Вас. С запчастями проблема, подтверждаю. В Украине и Европе ничего нет, половину железа привезли из ОАЭ.
Машина прошла 30000 км и опять начался жор масла!
Расход достигает 2.0 литра на 10000 км в спокойном городском стиле.
Что делать дальше мы откровенно не знаем, клиент в шоке. Чинить мотор повторно не желает, продавать не хочет, в общем ситуация патовая. Качество новых моторов не выдерживает ни какой критики!
Вот источник проблемы: http://www.zr.ru/content/news/680231-av ... ode-masla/
Все машины перевели на интервал ТО - 10000 км, многие меняют масло в 8000 км, есть два Outback 2.5 2013 г с пробегами в 56000 и 62000 км с увеличенным расходом масла до 1 литра, владельцы планируют откатать до 100.000 км и продать машины. Ради эксперимента в одну машину залили присадку в масло Сеratec, через 8 тыс.км проверим результат, данные выложу. Пока 1 литр на 10000 км ещё терпимо, половина новых моторов BMW едят больше. Вот что говорят немцы про жор масла: http://tis.bmwcats.com/doc1136562/
Машина прошла 30000 км и опять начался жор масла!
Расход достигает 2.0 литра на 10000 км в спокойном городском стиле.
Что делать дальше мы откровенно не знаем, клиент в шоке. Чинить мотор повторно не желает, продавать не хочет, в общем ситуация патовая. Качество новых моторов не выдерживает ни какой критики!
Вот источник проблемы: http://www.zr.ru/content/news/680231-av ... ode-masla/
Все машины перевели на интервал ТО - 10000 км, многие меняют масло в 8000 км, есть два Outback 2.5 2013 г с пробегами в 56000 и 62000 км с увеличенным расходом масла до 1 литра, владельцы планируют откатать до 100.000 км и продать машины. Ради эксперимента в одну машину залили присадку в масло Сеratec, через 8 тыс.км проверим результат, данные выложу. Пока 1 литр на 10000 км ещё терпимо, половина новых моторов BMW едят больше. Вот что говорят немцы про жор масла: http://tis.bmwcats.com/doc1136562/
- sergey2
- Новичок
- Повідомлень: 84
- З нами з: 16 жовтня 2014, 21:01
- Reputation: 0
- My car: forester 2.0X ,АКПП, 2004г.
- Меня зовут: Сергей
- Card Number: 0
- Звідки: г. Тернополь.
Re: MY2011 залегание колец
Виктор, скажите за кольца, они залегают или стираються, залегание колец лечится без вмешательства в двигатель, пару часов и кольца отлегают, если стираются из за своего качества, можно продлить их срок службы на примерно тыс 300 пробега а не 30, киньте если есть возможность фото маслосьёмного кольца в собранном виде с торцевой части, сдам пару секретов безвоздмездно.
Снёс конь яйцо, да не простое а деду копытом.
- speed-rs
- Советчик
- Повідомлень: 5556
- З нами з: 09 лютого 2011, 02:35
- Reputation: 0
- My car: Subaru Impreza WRX Red Beast
- Меня зовут: speed-rs
- Card Number: 103
- Звідки: Київ-Львів
- Контактна інформація:
Re: MY2011 залегание колец
Возможно причина в качестве масла???
http://www.drive2.ru/r/subaru/1242319/
https://www.facebook.com/wrt13
Chayka-ring 2014 (шпилька): 1:31.7 Forester
Chayka-ring 2014 (мото): 1:27.0 Forester
Chayka-ring 2014 (шпилька): 1:26.65 Impreza WRX
Feo-ring 2016 : 29.88 Impreza WRX
https://www.facebook.com/wrt13
Chayka-ring 2014 (шпилька): 1:31.7 Forester
Chayka-ring 2014 (мото): 1:27.0 Forester
Chayka-ring 2014 (шпилька): 1:26.65 Impreza WRX
Feo-ring 2016 : 29.88 Impreza WRX
- sergey2
- Новичок
- Повідомлень: 84
- З нами з: 16 жовтня 2014, 21:01
- Reputation: 0
- My car: forester 2.0X ,АКПП, 2004г.
- Меня зовут: Сергей
- Card Number: 0
- Звідки: г. Тернополь.
Re: MY2011 залегание колец
Неа, в самом двигателе, это неединичный случай.
Снёс конь яйцо, да не простое а деду копытом.
- SERGEY
- Советчик
- Повідомлень: 1602
- З нами з: 19 травня 2009, 15:38
- Reputation: 0
- My car: forester 2.5 2020
- Меня зовут: Сергей
- Card Number: 106
- Звідки: Харьков
Re: MY2011 залегание колец
Что я только уже не пробовал в том числе привезенное из Германии! Оригинал 0-20 у меня показал лучший результат около 1.8л на 7-8т пробега, а так около 3х литров. На более густых жор такой же и появляется стук при пуске на холоднуюspeed-rs писав:Возможно причина в качестве масла???
- sergey2
- Новичок
- Повідомлень: 84
- З нами з: 16 жовтня 2014, 21:01
- Reputation: 0
- My car: forester 2.0X ,АКПП, 2004г.
- Меня зовут: Сергей
- Card Number: 0
- Звідки: г. Тернополь.
Re: MY2011 залегание колец
Стук , это уже следствие, я б на вашем месте мчался в сервис и пока не в борозды на валу снял бы вкладыши, полирнул вал с заменой вкладышей на новые и отделался б лёгким испугом.
Снёс конь яйцо, да не простое а деду копытом.
- SERGEY
- Советчик
- Повідомлень: 1602
- З нами з: 19 травня 2009, 15:38
- Reputation: 0
- My car: forester 2.5 2020
- Меня зовут: Сергей
- Card Number: 106
- Звідки: Харьков
Re: MY2011 залегание колец
Это было только на 5-30 после ночной стоянки тысяч 60-70 назад (первая замена)теперь только 0-20 и стука нет.sergey2 писав:Стук , это уже следствие, я б на вашем месте мчался в сервис и пока не в борозды на валу снял бы вкладыши, полирнул вал с заменой вкладышей на новые и отделался б лёгким испугом.