Прошивать.karpyuk писав:Всем привет, есть Форик SG5 2007 2,0 Атмо ручка, проблема такова при разгоне в районе 2500 - 3000 оборотов начинается затуп после 3000 оборотов подрывает снова. Подскажите что делать. Спасибо заранее.))
НЕЕДИТ, тупит, дергается, ПОМОГЫТЕ и ЧТО ДЕЛАТЬ
- Pawkez
- Совет Клуба
- Повідомлень: 4471
- З нами з: 01 квітня 2013, 10:02
- Reputation: 10
- My car: Forester 2006 SG 2.0 AT
- Меня зовут: Павел
- Card Number: 279
- Звідки: Одесса
Re: НЕЕДИТ, тупит, дергается, ПОМОГЫТЕ и ЧТО ДЕЛАТЬ
-
- Новичок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 29 липня 2018, 20:43
- Reputation: 0
- My car: forester 2.0X
- Меня зовут: Руслан
- Card Number: 0
- Звідки: Краматорск
Re: НЕЕДИТ, тупит, дергается, ПОМОГЫТЕ и ЧТО ДЕЛАТЬ
Где можно прошить рядом с Краматорском.Pawkez писав:Прошивать.karpyuk писав:Всем привет, есть Форик SG5 2007 2,0 Атмо ручка, проблема такова при разгоне в районе 2500 - 3000 оборотов начинается затуп после 3000 оборотов подрывает снова. Подскажите что делать. Спасибо заранее.))
-
- Новичок
- Повідомлень: 11
- З нами з: 02 вересня 2016, 11:17
- Reputation: 0
- My car: Forester 2.0 (2006)
- Меня зовут: Slava
- Card Number: 0
Re: НЕЕДИТ, тупит, дергается, ПОМОГЫТЕ и ЧТО ДЕЛАТЬ
Почти такая же проблема с атмо 2.0 акпп сейчас в Греции... Что было на вашей машине? У меня 9 ошибок считали на сто по блоку дроссельной заслонки.юра писав:Доброго дня. Буду вдячний за консультації.
На моїй машині при вжимі щеплення для переключення передач оберти спершу зростають а потім падають. Причому коли переключаєш передачу після гальмування двигуном такого не спостерігається. Це я замітив вже давно, але воно не діставало тому і не турбувався.
Вчора під час поїздки в гори на відпочинок намалювалось слідуюче : підчас їзди по грунтовій гірській дорозі при включенні 1-ї, 2-ї передачі і вдпущеній педалі газу машина сама розганяється набираючи до 2500 обертів по тахометру, потім подача палива припиняється машина гальмує двигуном до холостих і все повторюється знов.
Через це ізда по горах перетворилась з відпочинку на роботу, бо через постійний набір швидкості на поганій дорозі змушений працювати щепленням кидаючи на нейтраль, або лишній раз гальмувати.
Може хто має якісь думки через що це відбувається, яі як це лічити.
-
- Новичок
- Повідомлень: 3
- З нами з: 31 серпня 2019, 11:27
- Reputation: 0
- My car: forester 2.0X
- Меня зовут: Макс
- Card Number: 0
- Звідки: Краматорск
Re: НЕЕДИТ, тупит, дергается, ПОМОГЫТЕ и ЧТО ДЕЛАТЬ
На Южной,после гаражей(в сторону Кима) сразу направо Иван.karpyuk писав: ↑29 квітня 2019, 09:46Где можно прошить рядом с Краматорском.Pawkez писав:Прошивать.karpyuk писав:Всем привет, есть Форик SG5 2007 2,0 Атмо ручка, проблема такова при разгоне в районе 2500 - 3000 оборотов начинается затуп после 3000 оборотов подрывает снова. Подскажите что делать. Спасибо заранее.))
-
- Новичок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 29 липня 2018, 20:43
- Reputation: 0
- My car: forester 2.0X
- Меня зовут: Руслан
- Card Number: 0
- Звідки: Краматорск
Re: НЕЕДИТ, тупит, дергается, ПОМОГЫТЕ и ЧТО ДЕЛАТЬ
Спасибо попробую найти.
-
- Новичок
- Повідомлень: 14
- З нами з: 16 грудня 2019, 20:53
- Reputation: 3
- My car: forester 2.0X
- Меня зовут: Степан
- Card Number: 0
Re: НЕЕДИТ, тупит, дергается, ПОМОГЫТЕ и ЧТО ДЕЛАТЬ
Доброго дня всім! Зараз від сервісу 400 км + карантин і кататись "побалакати" немає можливості, тому задам питання тут.
Форестер СШ 2.0 АКПП 130000
Кілька місяців тому з'явився "ривок" при інтенсивному розгоні. А саме - коли пробуємо вклинитись в потік і натискаємо газ, машина розганяється до +/-90, оберти 4500/5000і тут... машина ніби приторможує і Пінок з заду (ніби хтось в'їхав?) І далі їдем нормально. Удар відчувається в задній частині і кардан.
При плавних розгонах все нормально.
Думав проблема в обертах і тільки в режимі Д. Недавно спробував розігнатися в режимі "спорт"... Оберти 3500-4000, швидкість 80 і тут як їб...не, я думав кардан обірвало. В машині відчули всі.
Одже питання:
Це зношені фрикціони, або/і соленоід С?
Чи може це бути пов'язане з дроселем?
Кілька місяців тому міняв масло АКПП - можливо треба адаптацію коробки?
Можливо в когось було подібне? Хочу почути, настанови, а то були випадки((( коли сервіс міняє наугад
Форестер СШ 2.0 АКПП 130000
Кілька місяців тому з'явився "ривок" при інтенсивному розгоні. А саме - коли пробуємо вклинитись в потік і натискаємо газ, машина розганяється до +/-90, оберти 4500/5000і тут... машина ніби приторможує і Пінок з заду (ніби хтось в'їхав?) І далі їдем нормально. Удар відчувається в задній частині і кардан.
При плавних розгонах все нормально.
Думав проблема в обертах і тільки в режимі Д. Недавно спробував розігнатися в режимі "спорт"... Оберти 3500-4000, швидкість 80 і тут як їб...не, я думав кардан обірвало. В машині відчули всі.
Одже питання:
Це зношені фрикціони, або/і соленоід С?
Чи може це бути пов'язане з дроселем?
Кілька місяців тому міняв масло АКПП - можливо треба адаптацію коробки?
Можливо в когось було подібне? Хочу почути, настанови, а то були випадки((( коли сервіс міняє наугад
- Pawkez
- Совет Клуба
- Повідомлень: 4471
- З нами з: 01 квітня 2013, 10:02
- Reputation: 10
- My car: Forester 2006 SG 2.0 AT
- Меня зовут: Павел
- Card Number: 279
- Звідки: Одесса
Re: НЕЕДИТ, тупит, дергается, ПОМОГЫТЕ и ЧТО ДЕЛАТЬ
SCman писав: ↑06 квітня 2020, 08:50Одже питання:
Це зношені фрикціони, або/і соленоід С?
Чи може це бути пов'язане з дроселем?
Кілька місяців тому міняв масло АКПП - можливо треба адаптацію коробки?
Можливо в когось було подібне? Хочу почути, настанови, а то були випадки((( коли сервіс міняє наугад
1. Проверить уровень масла на горячую на заведенном моторе
2. можно попробовать сделать адаптацию, но она если и помогает то от незначительных пинков.
3. проверить крестовины. может быть какая-то клинит
дальше наблюдать. проверить задний редуктор (масло, наличие стружки)
если ничего не поможет, скорее всего беда в коробке и это уже к мастерам.
-
- Новичок
- Повідомлень: 14
- З нами з: 16 грудня 2019, 20:53
- Reputation: 3
- My car: forester 2.0X
- Меня зовут: Степан
- Card Number: 0
Re: НЕЕДИТ, тупит, дергается, ПОМОГЫТЕ и ЧТО ДЕЛАТЬ
Рівень масла в АКПП? - норм. Рівень в задньому диференціалі - вище норми. Скаржився на це на сервісі, але сказали, що так норм
- Giz
- Понимающий
- Повідомлень: 805
- З нами з: 28 серпня 2011, 20:32
- Reputation: 1
- My car: Forester 2.5 T
- Меня зовут: Андрей
- Card Number: 196
- Звідки: Одесса
Re: НЕЕДИТ, тупит, дергается, ПОМОГЫТЕ и ЧТО ДЕЛАТЬ
Скорее всего что то с коробкой!
-
- Новичок
- Повідомлень: 14
- З нами з: 16 грудня 2019, 20:53
- Reputation: 3
- My car: forester 2.0X
- Меня зовут: Степан
- Card Number: 0
Re: НЕЕДИТ, тупит, дергается, ПОМОГЫТЕ и ЧТО ДЕЛАТЬ
SCman писав: ↑06 квітня 2020, 08:50Продовжу тему:
Форестер СШ 2.0 АКПП 130000
Кілька місяців тому з'явився "удар" при інтенсивному розгоні. А саме - коли пробуємо вклинитись в потік і натискаємо газ, машина розганяється до +/-90, оберти 4500/5000і тут... машина ніби приторможує і Пінок з заду (ніби хтось в'їхав?). І далі їдем нормально. Удар відчувається в задній частині і кардан.
При плавних розгонах все нормально.
Зауважив, що удар (швидше за все) в момент відпускання педалі акселерометра.
"Пінки" стали відчуватись частіше та після скидання газу під нагрузкою (рух в гору/розгін) На днях побував на сервісі. про коробку нічого не прояснили, але сказали -Хрустить задній редуктор (під заміну)
1) Питання чи може редуктор давати "пінки" при нагрузці?
2) чи є зміст міняти 152 редуктор на 160 (коробка TZ)? Які +/- ?