Он внутри коробки тоже закреплён. Если применять грубую силу - будет проблема.Козак писав:спасибо за наводочку, был уже у ребят nolimit, за замену датчика не берутся, а в остальном обещали помочь. у меня походу шплинт слетел уже давно, но все настолько закисло что вручную снять нереально, буду думать как снять спомощью каких то приспособлений.
датчик положения селектора АКПП
- Pawkez
- Совет Клуба
- Повідомлень: 4471
- З нами з: 01 квітня 2013, 10:02
- Reputation: 10
- My car: Forester 2006 SG 2.0 AT
- Меня зовут: Павел
- Card Number: 279
- Звідки: Одесса
Re: датчик положения селектора АКПП
- gnsrl
- Новичок
- Повідомлень: 46
- З нами з: 23 серпня 2013, 19:57
- Reputation: 0
- My car: Forester 2.0 SH AT 2008 р.
- Меня зовут: Слава
- Card Number: 0
- Звідки: Київ
Re: датчик положения селектора АКПП
В інеті багато інформації з приводу цього датчика. Начебто все зрозуміло. Але все таки залишилось пару питань.
Поведінка машини (SH) наступна. З підняттям температури під капотом (в заторах) спочатку пропадає індикація буква "D" на панелі. Потім через хвилину десь вмикається помилка ABS і VDC. А ще через деякий час з"являються помилки P0700 (Transmission Control System MIL Request) і P0705 (Transmission Range Sensor "A" Circuit PRNDL Input). А ще трохи згодом чи майже одразу AT OIL TEMP. Якщо скинути помилки і пустити все гаряче повітря пічки в салон - деякий час можна їхати з індикацією "D" і без помилок.
Начебто все зрозуміло - поміняти датчик положення 31918AA090. Але питання. А чому коробка перегрівається коли датчик перестає контачить?
І ще питання. Працюю з Dash Command, навіть 10 $ заплатив, щоб відкрити читання додаткових параметрів, але температуру коробки так і не бачу. То я так розумію, щоб побачити, то серйозніший сканер треба?
P.S. Мастило коробки міняв 25 т.к. тому. Горілим не пахне. На холодну рівень мастила дуже високий (вище відмітки HOT). Перевірю ще на гарячу.
Дякую.
Поведінка машини (SH) наступна. З підняттям температури під капотом (в заторах) спочатку пропадає індикація буква "D" на панелі. Потім через хвилину десь вмикається помилка ABS і VDC. А ще через деякий час з"являються помилки P0700 (Transmission Control System MIL Request) і P0705 (Transmission Range Sensor "A" Circuit PRNDL Input). А ще трохи згодом чи майже одразу AT OIL TEMP. Якщо скинути помилки і пустити все гаряче повітря пічки в салон - деякий час можна їхати з індикацією "D" і без помилок.
Начебто все зрозуміло - поміняти датчик положення 31918AA090. Але питання. А чому коробка перегрівається коли датчик перестає контачить?
І ще питання. Працюю з Dash Command, навіть 10 $ заплатив, щоб відкрити читання додаткових параметрів, але температуру коробки так і не бачу. То я так розумію, щоб побачити, то серйозніший сканер треба?
P.S. Мастило коробки міняв 25 т.к. тому. Горілим не пахне. На холодну рівень мастила дуже високий (вище відмітки HOT). Перевірю ще на гарячу.
Дякую.
...Конец простой: пришел тягач, и там был трос, и там был врач...
- gnsrl
- Новичок
- Повідомлень: 46
- З нами з: 23 серпня 2013, 19:57
- Reputation: 0
- My car: Forester 2.0 SH AT 2008 р.
- Меня зовут: Слава
- Card Number: 0
- Звідки: Київ
Re: датчик положения селектора АКПП
Питання тимчасово знімається. Виміряв на прогрітій коробці із заведенним двигуном. Рівень мастила навіть менший відмітки COLD. Мабуть коробка так перегрівалась, що аж датчик переставав коректно працювати. Чого було одразу рівень не перевірии?!
...Конец простой: пришел тягач, и там был трос, и там был врач...
-
- Новичок
- Повідомлень: 1
- З нами з: 31 серпня 2020, 07:39
- Reputation: 0
- My car: forester 2.0X
- Меня зовут: Ljysja
- Card Number: 0
Re: датчик положения селектора АКПП
Кто может подсказать
У меня проблемма :нужно снять датчик положения селектора АКПП( Матиз .0.8 2007 гола с трамблером)
Моя попытка снять не увенчалась успехом
У меня проблемма :нужно снять датчик положения селектора АКПП( Матиз .0.8 2007 гола с трамблером)
Моя попытка снять не увенчалась успехом